2007. szeptember 2., vasárnap

lagzi, Republic, virágok

Ma voltam egy lagziba de nem is akármilyen lagziba: csak a vőlegényt ismertem s az anyját, a többi nuku. De ez meg nem is elég ezt még lenyeltem valahogy de erre még jött egy ráadás, egy jóravaló szorakozást kedvelő fiatalt sem találtam. Egész nap vagy kétszer voltam felállva a székről, akkor is a fürdőbe voltam, majd a hazásoknak gratulálni, mikor adják a pénzt.
Na itt jön a képbe Republic. Igen ma koncertezetek/nek, nemtom ha meg van, Vásarhelyen. S én ott lagzisztam s szerencsémre a vendéglő elött volt egy reklámplakátjuk. Hát nekem nem kellett sok, fogtam magam s szép angolosan leléptem, ügyessen kicsípve mint aki lagziba megy és benéztem Republicékhoz egy pár szám erejéig, hiszen a vacsorára vissza kellett érni ám :). Végeredményében egészen jól sikeredett a lagzi Republicnak köszönhetően.
Na meg a virág, hogy jön a képbe? Hát lagzikon van virág bőseggel, igaz nem ezek :)


Nincsenek megjegyzések: